سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت روز میلگرد آریان فولاد در بازار

معرفی شرکت میلگرد آریان فولاد

شرکت آریان فولاد با هدف تولید انواع مقاطع فولادی اعم از نبشی، ناودانی، تیرآهن، ریل و میلگرد در سال 85 تاسیس گردید. این کارخانه در زمینی به  مساحت 220 هزار متر مربع در 15 کیلومتری جاده بوئین زهرا – اشتهارد و در منتهی الیه جنوب شرقی استان قزوین واقع گردید.

این مجتمع بیش از 1000 نفر نیرو مشغول به کار دارد که حدود 80 درصد از کارکنان از منطقه بوئین زهرا می باشند. شرکت آریان فولاد با هدف خودکفایی ملی، پس از شروع تولید مقاطع فولادی بلافاصله عرضه محصولات خود را در بورس فلزات تهران آغاز نمود. همچنین محصولات خود نظیر میلگرد آریان، نبشی، ناودانی، تیرآهن و ریل را به کشورهای خاورمیانه از جمله ارمنستان، ترکیه، افغانستان و ... صادر می کند.کارخانه نورد آریان فولاد مجهز به دستگاه های پیشرفته و تجهیزات روز دنیا بوده که این تجهیزات توسط کارخانه مانیسمان دماگ آلمان، NNK ژاپن و دانیلی ایتالیا فراهم می شود.

شناسایی میلگرد آریان فولاد

با جستجوی ساده در بازار به این نکته پی میبرید که تولیدکنندگان زیادی در داخل و همچنین خارج از کشور دست به تولید میلگرد و فولاد می زنند پس در نتیجه میتوان به راحتی بیان نمود که افراد سودجویی وجود دارند که محصولات تقلبی و بی کیفیت را در قالب هایی از محصولات برند و با کیفیت تولید می کنند و روانه بازار می نمایند و هم چنین با جعل برند باعث اشتباه مصرف کننده می شوند. برای جلوگیری از این کار شرکت های سازنده پلاک های مخصوصی را بر روی محصولات تصب می نمایند که تمامی این پلاک ها قبلا به ثبت رسیده و انحصاری آن شرکت می باشد و همه آن علامت حک شده بر روی محصول را معرف شرکت سازنده می دانند که بیانگر اصالت و کیفیت محصول خریداری شده می باشد.

همچنین باید این نکته را در نظر داشت که با زیاد شدن تعداد کارخانه های تولید فولاد در داخل کشود شناسایی اصالت میلگرد ها کار ساده ای نیست و خریداران با مشکل بزرگی روبرو هستند که چگونه می توانند میلگرد های اصل را از میلگرد های تقلبی که در بازار بسیار یافت می شوند شناسایی نمود. یکی از نشانه ها همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد جستجوی علامت انحصاری هر شرکت است که بر روی محصولات حک شده است این علامت حک شده بر روی محصول تا حد زیادی می تواند کار شناسایی محصول را به سهولت پیش ببرد و از سردرگمی شناسایی محصول تا حدود زیادی جلوگیری نماید.

و اما علامتی که میلگرد آریان  را با آن می شناسند. علامت اختصاری هک شده بروی میلگرد آریان فولاد AS-JU یا AS-CY است که از این طریق میتوان متوجه برند میلگرد شد. این شرکت با توجه به نیاز های روز مصرف کنندگان وارد خط تولید می گردد ومیلگرد ها را در سایز های مختلف تولید می نماید. و بر روی تمامی میلگرد های تولید شده علامت اختصاصی شرکت را که همگان میلگرد تولیدی این شرکت را با آن می شناسند را حک می نماید.

این روزها چه در کشور و چه در جهان تحولات بسیاری رخ می‌دهند و معمولا هر روز اتفاقات جدیدی می‌افتند که تاثیرات به‌سزایی را در قیمت محصولات مختلف دارند. بازار آهن‌آلات نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دارای نوسانات زیادی است. با توجه به این تغییرات قیمت‌ها، لازم است که قیمت روز میلگرد آریان فولاد در بازار را در اختیار داشته باشیدبرای اطلاع از قیمت روز میلگرد آریان اینجا کلیک کنید.

با مراجعه به وب‌سایت تجارت گرام با سال‌ها سابقه در زمینه خرید و فروش میلگرد علاوه بر خرید میلگرد می‌توانید از قیمت میلگرد آریان فولاد امروز نیز آگاه شوید.